قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

Wiki Article


در بعضی از مدل ها دکمه ی ice on / ice off بر روی نمایشگر روی درب یخچال ساید بوش وجود دارد. استفاده از سیستم‌ های خنک کننده جدید باعث می شود که فشار روی موتور یخچال یا فریزر کمتر شود. این موضوع باعث کاهش استهلاک قسمت‌ های زیادی از این محصولات می شود و در نتیجه عمر مفید یخچال بالا می رود.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSS-L7515BS به همراه بیمه، گارنتی و ضمانت اصالت و سلامت کالا یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل L7515 محصول دیگری از برند جی پلاس است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود... یخچال ساید بای ساید ال جی دارای ظاهری لوکس و همه پسند است با رنگ آمیزی دقیق و براق نقره ای و همچنین پایه هایی که قابلیت جابه جایی آسان دارند نظر هر کاربری را به خود جلب می کند. ابعاد بیرونی این یخچال ال جی، 1785 × 912 × 742 میلی‌ متر است همچنین ظرفیتی معادل 602 لیتر دارد که می تواند انواع و اقسام مواد غذایی از بسته بندی ها گرفته تا بطری های نوشیدنی داخل آن تعبیه کرد.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


پس از برگرداندن طبقات مواد غذایی را داخل یخچال قرار داده و یخچال بوش را به برق بزنید. این بدین معنی نیست که یخچال های جدید مانند یخچال های قدیمی برفک ندارد، بلکه این نوع یخچال ها پس از یک بازه زمانی یا هرچند وقت یکبار، برفک یخچال را بخار می کند. همچنین این فناوری، باعث می شود هوا داخل تمامی قسمت های فریزر گردش کند و دمای یخچال را ثابت نگهداری می کند و این باعث می شود، مواد غذایی طعم و تازگی مواد غذایی داخل فریزر حفظ شود. بانه آنلاینارائه دهنده بهترین و جدیدترین مدلهاییخچال و فریزر در بازار می باشد کافیست با مشاور و کارشناس فروش ما تماس بگیرید تا کامل شما را راهنمایی کند هر مدل لوازم خانگی با هر مارکی بخواهید می توانیم شما را راهنمایی کنیم. با وجود این تکنولوژی تمام قسمت های ساید بای ساید بوش بطور یکسان و یک پارچه خنک می گردد. از این رو قبل از خرید حتما باید جای مناسب دستگاه را در کابینت و یا فضای مورد نظر خود در آشپزخانه منزل را طراحی کرده باشید تا مشکلی بابت فضای آشپزخانه و جاگیر بودن ساید بای ساید نداشته باشید.


ظرفیت خالص این محصول ۶۶۸ لیتر است و صدای تولید شده از یخچال ساید بای ساید بوش K80 معادل ۴۵ دیسیبل می‌باشد به همین دلیل در حالت معمول صدای یخچال شنیدن شده و آسایش آشپزخانه شما حفظ می‌شود. بوش ساید بای ساید K80 را بسیار شیک و زیبا طراحی نموده است و شما میتوانید با خرید این محصول تجربه متفاوتی از زندگی سالم را داشته باشید. با بهره مندی یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 از سیستم notfrost نیازی نیست به صورت دستی یخ زدایی این محصول را انجام دهید. بوش ساید بای ساید K80 را به گونه‌ای تنظیم نموده است که قفسه‌های این محصول دارای قابلیت تنظیم از سوی کاربران است به طور کلی به این یخچال دارای قسمت یخچال و فریزر است و دارای تعداد گالن ذخیره‌سازی ۴ عدد میباشد. قفسه‌های یخچال ساید بای ساید K80 تعداد ۴ عدد است و قفسه‌های فریزر این محصول نیز دو عدد میباشد. ساید بای ساید بوش K80 دارای کلیدهای کنترل دما از و شما با وجود سونیج سریع میتوانید مواد غذایی را که به تازگی در یخچال قرار داده اید منجمد کنید.


دفترچه نحوه استفاده از یخچال بوش هنگام خرید محصول به زبان فارسی نیست، بدین منظور برای دانش بیشتر شما کاربران عزیز به آموزش نحوه استفاده از یخچال فریزر بوش به زبان فارسی پرداخته ایم. یکی از تکنولوژی های جدید که یخچال ساید بای ساید KAG80A404 مجهز به آن می باشد، فیلتر بهداشتی جهت تصفیه هوای داخل یخچال است. با استفاده از این امکان که مجهز به فن می باشد، یخچال ساید از انواع باکتری و قارچ و... پاک سازی می شود و بوی بد داخل یخچال را از بین می برد و می توانید از مواد غذایی سالم تر و بهداشتی تر استفاده نمایید. قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی 34 فوت


ظرفیت خالص یخچال ساید بای ساید بوش K80 معادل ۴۳۸ لیتر می‌باشد و این محصول از فناوری Multi Airflow-System پشتیبانی می‌کند به طور کلی این یخچال چهار قفسه شیشه ای نشکن دارد که دو قفسه قابلیت تنظیم ارتفاع دارد این محصول در قسمت راست یخچال K80 قرار گرفته است. برند نام‌آشنای بوش، یکی از خوش‌نام‌ترین شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی در دنیا به حساب می‌آید که محصولاتی فوق‌العاده باکیفیت را روانه بازار می‌سازد. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAD80A104 نیز محصولی، خوش‌ساخت، باکیفیت و کاربرپسند محسوب می‌شود. ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 استیل با ظرفیت 32 فوت دارای آبریز و یخ ساز اتوماتیک می باشد که به شما این امکان را می دهد تا در هر زمان که می خواهید آب خنک و یخ قالبی یا خرد شده را تنها با لمسی کوچک در اختیار داشته باشید. پیش از آنکه به جزییات و قیمت یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A104 بپردازیم لازم است به مهم ترین خصوصیات آن که داشتن مینی بار، آبریز و یخ ساز اتوماتیک است اشاره کنیم. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش KAG90AI20 یکی دیگر از محصولات و یخچال فریزرهای با کیفیتی است که توسط شرکت معتبر bosch تولید و روانه ی بازار شده است.


ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 به عنوان یکی از شاهکارهای کمپانی بوش، فروش بالایی دارد. قطعا فروش زیاد هر محصولی به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب آن خواهد بود‌. یخچال بوش نیز طبق علم تکنولوژی روز با کیفیت بی نظیر و مهندسی عالی طراحی شده است. این دستگاه دارای قابلیت ها و برنامه هایست که باعث محبوبیت آن می شود. ساید بای ساید بوشمدل KAD80A404 با رنگ استیل در یکی از محصولات بسیار پر طرف دار در سری 6 می باشد که با توجه به کیفیت و بدنه استیل ضد لک و مشخصات فنی آن به جرئت می توان گفت که قیمت ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 بسیار مناسب است. این مدل در کشور کره جنوبی تحت لیسانس کشور آلمان مونتاژ می شود اما توجه داشته باشید که تمام ساید های بوش در این کشور مونتاژ می شود که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و مدلی ساخت کشور آلمان وجود ندارد.


یخساز و آبریز اتومات در یخچال 30 فوت بوش 93AI30 نشان از قابلیت اتصال این یخچال به آب لوله کشی شهری و قابلیت تصفیه آب دارد که به موجب آن همواره آب خنک و قطعات مکعبی یخ به هر میزان که مایل باشید در دسترس تان خواهد بود. یخچال بوش 93ai30 دارای ظرفیت 598 لیتر می باشد و از قابلیت هوم بار بهره مند است که به موجب آن می توان انواع نوشیدنی های خنک را درون محفظه هوم بار قرار داد و در مصرف انرژی صرفه جویی کرد. رده مصرف انرژی این یخچال A++ می باشد و مصرف انرژی در آن به حداقل رسیده است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

به عنوان مثال بوش با طراحی ساید بای ساید KAG90AW204 کاری کرد تا از دیگر شرکت ها همچون ال جی و سامسونگ جا نماند. یخچال ساید بای ساید ویرپول 7WRS25FDBF دارای دو درب است که هر کدام از آنها دستگیره ای بر روی خود دارند که امکان باز شدن درب ها توسط آنها فراهم است؛ جنس دستگیره ها فلزی است و با اختلاف رنگی کم با بدنه ی نقره ای این مدل رنگ آمیزی شده اند. یخچال ساید بوش در مدل های متنوع kad80a404، kag90aw204،kad80a104و… در رنگ های نقره ای، سفید با بهترین امکانات مختلف از نمایندگی عرضه یخچال بوش در بانه خریداری کنید. یخچال فریزر بالا بر عکس یخچال فریزر پایین است چرا که قسمت بالایی آن برای استفاده فریزر است و قسمت پایینی آن برای استفاده یخچال و نگهداری انواع میوه، سبزیجات، مواد پروتئینی و ... دارای چندین طبقه است که دو در دارد یکی در بالا برای فریزر و یکی در پایین برای استفاده یخچال که در ابعاد مناسب و استانداری تولید می شود. بدنه این نوع یخچال از استیل مقاوم و ضد زنگ ساخته شده است که وزن کمی دارد و دارای مدلهای مختلفی است که بسته به سلیقه خود می توانید یکی از مدلها را انتخاب کنید.


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


این یخچال مدل KAG90AW204 با کیفیت بالا، و ظاهری زیبا ارائه کرده است. این یخچال ساید بای ساید بوش با کلاس مصرف انرژی Aنشان دهنده مصرف بسیار کم محصول است. ظرفیت کلی یخچال ساید بای ساید KAG90AW204 برابر است، با 522 لیتر، که میزان ظرفیت 359 لیتر آن مربوط به یخچال می شود، و 163 لیتر دیگر آن مربوط به فریزر است.


یخچال/ یخچال فریزر/ یخچال ساید بای ساید اجاق گاز ، اجاق ، فر ، گاز رومیزی / فر توکار کولر های آبی / گازی در ابعاد مختلف بخاری های گازی / هیزمی / نفتی / برقی ظروف چینی ، بلور و کریستال انواع لوستر... کارخانه تولیدی دال فوم با بیش از یک دهه تجربه در حوزه بسته بندی آماده خدمات رسانی... ابعاد مختلف) انواع یخچال/ یخچال فریزر/ یخچال ساید بای ساید /اجاق می باشد ارسال تمامی محصولات دال فوم به سراسر کشور جهت کسب اطلاعات بیشتر... یکی از لوازم ضروری و پر مصرف خانگی دستگاه‌ های یخچال و فریزر هستند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

دو کشو و یا محفظه ای که با ابعاد بزرگ تهویه شده است تا مواد غذایی شما را برای مدت زمان بیشتری نگهداری کند. زنگ هشدار نیز جزو مشخصات همراه این محصول می‌باشد که در صورت باز ماندن طولانی مدت درب یخچال به صدا در خواهد آمد. یکی از آن‌ها سیستم ضد برفک یعنی نوفراست می‌باشد که مانع از به وجود آمدن برفک می‌شود که این واقعا فوق‌العاده است و شما را از دست تمیزکاری آن‌ها و دردسرهای بزرگ نجات خواهد داد.


با تشکر، این گزارش توسط بخش پشتیبانی فروشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. با توجه به تعطیلات فروشگاه زنبیل، کلیه سفارش های ثبت شده از روز 14 فروردین پیگیری خواهند شد. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.


در طراحی و ساخت یخچال های بوش، اصل طراحی به بهترین شکل ممکن رعایت شده و این موضوع در سری جدید یخچال های ساید بای ساید بوش نیز به چشم می آید و از همان فضای بیرونی شما می توانید به فضای فوق العاده ای که در اختیار خواهید داشت، لذت ببرید. متخصصین مجموعه ی بوش از این فضا بهترین استفاده را برده اند و طراحی فوق العاده ای برای کشوها و طبقات داشته اند. داشتن ضمانت نامه معتبر از فروشنده می‌ تواند به ما اطمینان دهد که یخچال ساید بای ساید بوش مورد نظرمان تقلبی نیست. یخچال ساید بای ساید بوش طراحی و زیبایی بیشتری نسبت به یخچال فریزر دو قلو دارد بطوری که متناسب به هر سلیقه ای و بسیار مدرن می باشد. اکثر یخچال های ساید بای ساید بوش دارای هوم هستند که بر روی درب یخچال قرار می گیرد و شما می توانید انواع نوشیدنی ها و بطری ها را در آن نگهداری نمایید. یخچال فریزر های طرح های قدیمی به شکل فریزر در بالا یخچال در پایین و یا برعکس طراحی می شوند.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


برای خرید یک یخچال فریزر خوب وقت کافی بگذارید و قبل از خرید این کالا انتظارات خود را از دستگاه مورد نظر مشخص کنید تا راحت تر بتوانید دستگاه ایده آل خود را انتخاب کنید. قابلیت انجماد سریع و خنک کنندگی سریع نیز از ویژگی های یخچال فریزر بوش kag90ai20 می باشند. نکته بعدی که باید در نظر داشته باشید در خصوص معایب یخچال‌ های ساید بای ساید بوش است. این محصولات معمولا معایب خاصی به همراه ندارند و در روند طراحی تا تولید آنها سعی شده که مشتریان از این محصول رضایت حداکثری داشته باشند. البته ابعاد بزرگ این یخچال‌ ها (که در برخی مدل‌ های آن بیشتر دیده می شود) گاها سازگاری کامل با فضای مورد نظر برخی از خریداران را ندارد و از طرفی قیمت بالای آنها در زمان خرید ممکن است برای شما چالش برانگیز باشد.


همه چی در مورد یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAG93AI30M مجهز به فناوری NoFrost است. این فناوری در یخچال موجب می شود برفک ها بصورت اتوماتیک آب شوند و مانع از ایجاد برفک می شود. با استفاده از NoFrost، رطوبت هوا بیش از آنکه در فضای داخلی یخچال یا در مواد غدایی جمع شود، روی اپراتور مرکزی جمع می شود.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


همانطور که می دانید یخچال و فریزرهای بالا پایین تک یخچال هستند و دارای دو درب، یک درب در قسمت بالا و یک درب در قسمت پایین می باشد. عرض این یخچال ها نسبت به برند تولید کننده و ظرفیت خود یخچال ها متفاوت است. کسانی که فضای زیادی ندارند و به دنبال یخچالی جمع و جور هستند یخچال فریزر بالا پایین گزینه ای مناسب می باشد. برای تراز کردن یخچال می توانید به مقاله « تراز کردن یخچال، چگونه یخچال و فریزر را تمیز کنیم » مراجعه کنید. در فضای داخل یخچال بوش 90AW204 سه طبقه ی شیشه ای نشکن وجود دارد که دو طبقه ی آن قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد.


ساید بای ساید بوش K80 دارای آبسردکن و یخی ریز است و یخ کن یخ خردکن این محصول نیز دارای روشنایی میباشد. یخساز ساید بای ساید K80 به صورت خودکار عمل می‌کند و یخ‌های ۰٫۹ کیلوگرم برای شما ارائه میدهد. یخچال بوش K80 دارای فیلتر آب داخلی است و برای تمامی فصل‌ها آبی گوارا و سالم را در اختیار شما قرار میدهد.


سیستم انجماد سریع در فریزر موجب میشود مواد غذایی که تازه درون فریزر قرار دادید در مدت کمی منجمد شوند و پس از انجماد به صورت خودکار این سیستم غیر فعال میشود. این یخچال ساید بوش از سیستم خنک کنندگی Multi-Air Flow بهره می‌برد. این سیستم خنک کننده برای یک نوع یخچال که از بخش ها و قسمت های مختلفی برخوردار است بهترین گزینه می باشد چرا که با نفود به تمامی بخش های آن خنک کنندگی را به صورت مداوم در هر بخش به جریان در می آورد.



سامسونگ مانند برند ال جی یخچال های ساید بای ساید را در اندازه های 28 فوت ، 30 فوت و 32 فوت تولید می کند. ارتفاع یخچال سامسونگ 177 تا 179 سانتی متر و عمق و عرض آن به ترتیب؛ 71 تا 78 سانتی متر و 91 سانتی متر می باشد. در بخش بعدی به سراغ بدنه ی مدل جدید یحچال بوش می رویم، که این مدل دارای بدنه ای از استیل ضد رنگ می باشد و شما به ساده ترین شکل ممکن می توانید آن را تمیز کنید و هیچ اثری از جای دست بر روی آن باقی نمی ماند.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


تمام محصولات این فروشگاه اورجینال به شرط کارشناسی اصالت کامل گارانتی معتبر 24 ماه شرکتی تحویل داده میشود. ابعاد یخچال نیز بدین ترتیب است که دارای ارتفاع 180 سانتیمتر ، پهنای ninety سانتیمتر و عمق 67 سانتیمتری و وزن کلی 130 کیلوگرم می باشد. با استفاده از مدل NoFrost رطوبت موجود در هوا بر روی اواپراتور مرکزی رطوبت جمع آوری می شود و موادغذایی بدون یخ زدگی در دمای تقریبا صفر درجه باقی می مانند به لطف این تکنولوژی زمان آشپزی سریعتر خواهد شد بنابراین شما نیازی به نگرانیدر مورد یخ زدن بیشتر ندارید. اطلاعات مورد نیاز زیر را وارد نمایید تا در اسرع وقت با شما جهت فروش و ارسال محصول تماس گرفته شود. اگر مدل را به شما داد باید همان مدل را در گوگل سرچ کنید تا سایت رسمی بوش آلمان را برای شما باز کند.


کاربر گرامی، در صورتیکه در خصوص قیمت و خرید یخچال بوش 58A704 سوالی دارید و یا نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر دارید بر روی لینک زیر کلیک نموده و فرم مربوطه را تکمیل نمائید. در فریزر جدید بوش 58A704 ظرفیت به a hundred seventy five لیتر رسیده که فضایی فوق العاده را در اختیار شما قرار می دهد. البته نباید از وضعیت فوق العاده ی آنها نیز به سادگی گذشت که در جایگاهی قرار گرفته اند که دسترسی آن برای کودکان بسیار سخت می باشد.گفتنی است، با چنین ظرفیتی، شما می توانید در حدود 15 کیلوگرم را در 24 ساعت فریز کنید. در حال حاضر یخچال بوش 58A704 در انبار موجود نبوده و فاقد قیمت می باشد. لطفا جهت اطلاع از موجودی و قیمت از پنل 'درخواست قیمت' استفاده نمائید تا کارشناسان فروش فروشگاه نعمتی به سرعت پاسخگوی شما باشند.


مزیت طراحی این هوم بار بیرونی، صرفه جویی در مصرف انرژی است که باعث می شود بهینه تر از یخچال استفاده نمایید و کمتر درب آن را باز کنید. یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAG90AW204 با رده انرژی +A وسیله ای با طراحی زیبا و ظرفیت بالا بوده که مناسب برای خانواده های پر جمعیت میباشد. یخچال KAG90AW204 با ظرفیت ۵۲۲ لیتر دارای طبقاتی از جنس شیشه مقاوم و با قابلیت تنظیم ارتفاع، ۱ طبقه فلزی مخصوص نگهداری بطری ، یک کشو Vita contemporary و محفظه های روی درب میباشد. سیستم جریان هوای چندگانه سبب پخش یکنواخت هوای سرد در همه قسمت های یخچال شده و از تجمع سرما در یک نقطه جلوگیری میکند. یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 از سری محصولات با کیفیت و مدرن این کمپانی به نام می باشد،که با مجموعه ای از فناوری ها و تکنولوژی های نوین تجهیز و روانه ی بازار کرده است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

مصرف انرژی ساید بای ساید دوو +A است، که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می گردد. یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-0036VS دارای آبریز بلند و جدید می باشد که امکان قراردادن و پر کردن پارچ و لیوان های بزرگ را می دهد. فضای داخلی یخچال ساید بای ساید دوو مدل با لامپ های LED می‌باشد که علاوه بر ایجاد فضای نورانی و زیبا مصرف کمتری نسبت به لامپ های معمولی دارند. این دستگاه دارای سیستم کنترل لمسی مجهز به نمایشگر دیجیتال می باشد، که به راحتی قابل کنترل می باشد.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


این لامپ ها به دلیل اینکه انرژی کمتری مصرف می کنند، گرمای کمتری هم تولید می کنند. کمپانی بوش با تجهیز این ساید بای ساید KAD80A404 با فناوری freshsense فضایی برای ذخیره بهینه مواد غذایی تعبیه کرده،که مواد غذایی ساختار خود را طولانی مدت حفظ می کنند. با بهره از این سنسور یخ ها نه خیلی سخت می شوند و نه خیلی نرم،یعنی دمای داخلی ثابت و محیطی کاملاً طبیعی و نرمال برای مواد غذایی فراهم می شود. این سنسور دمای یخچال و فریزر را کنترل ، و درنتیجه دمای یخچال ثابت و کاملاً مستقل از دمای محیط می باشد. ساید بای ساید بوش KAD80A404 از دسته محصولات شرکت بوش محسوب می شود و ساخت کشور آلمان است .



برای کسانی که عاشق برند بوش هستند و به کیفیت و دوام محصولات آن اطمینان دارند، خرید این یخچال انتخابی درست به نظر میرسد. یخچال سامسونگ RS51 یکی از ساید بای ساید های شرکت سامسونگ است که هم در رنگ سفید و هم در رنگ نقره تولید شد تا کاربران متناسب با سلیقه ی خود انتخاب متنوعی داشته باشند. یخچال دوقلوی بوش همانطور که از نامش پیداست نوعی یخچال دوقلو است که ساخت کشور اسپانیا و تحت لیسانس بوش آلمان است. دارای three سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است، در واقع برای تولید این مدل دو یخچال را در کنار هم قرار داده اند. یخچال دوقلو بوش دارای قسمت فریزر و یخچال برای نگهداری انواع گوشت، مرغ، سبزیجات، میوه، غذا و ...



تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مرکز بوش ایران می باشد . با زدن بر روی دکمه زیر وارد اینستاگرام ما شوید و از تخفیف های ویژه و مطالب ما استفاده نمایید.



با فعالیت در حوزه فن‌آوری‌های خودکار و صنعتی، کالاهای مصرفی و فن‌آوری‌های ساختمانی، این شرکت در سال ۲۰۱۰ فروشی معادل ۴۷,۵ میلیارد یورو داشت که با رشدی معادل ۲۷ درصد در سال، سریعترین رشد سالانه را در تاریخ ۱۲۵ ساله خود ثبت کرد. هنگام خرید یخچال فریزر، بالا بودن فریزر و یا پایین بودن آن فرقی از لحاط کیفیتی محصول ندارد و فقط سلیقه شما در انتخاب فریزر بستگی دارد لذا کیفیت یخچال اهمیتی به مراتب بیشتر دارد. شرکت آلمانی بوش، سال هاست که در زمینه تولید انواع لوازم خانه و آشپزخانه فعالیت دارد. کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت سبب شده تا هر ساله، افراد زیادی در سراسر جهان برای خرید انواع لوازم خانگی این شرکت اقدام نمایند. طراحی زیبای این یخچال نظر هر مشتری ای را به خود جلب میکند زیرا این یخچال با طراحی مدرن میتواند با هر نوع چیدمان منزل خود را هماهنگ کند.


و از همین طریق انتخاب می کنید که سیستم آب تمیز و تصفیه شده و یا قطعه یخ را در اختیارتان بگذارد و به وسیله ی همین پنل لمسی میتوان به دیگر امکانات و قابلیت های محصول نظیر فعال کردن قفل کودک ،تنظیم دمای یخچال و فریزر و دیگر تنظیمات دسترسی آسان داشت. در قسمت فریزر یخچال KAD80A404 نیز با طراحی یخساز به صورتی باریک در درب داخلی فریزر سبب ایجاد فضایی بازتر در داخل فریزر شده است. فریزر این مدل مجهز به سیستم انجماد سریع با خاموشی خودکار و سیستم تهویه و چرخش هوا در تمامی سطوح است.

Report this wiki page